wtorek, 15 listopada 2011

Yves Rocher, Les Plaisirs Nature, Marron de Noël EDT

Poczuj atmosferę świątecznych dni - daj się uwieść słodkiemu, apetycznemu zapachowi kasztana z nutką wanilii.
Intensywny, wyjątkowo smakowity zapach wody toaletowej, który otula Twoją skórę świątecznym aromatem. W wodzie toaletowej 'Świąteczny kasztan' odkryjesz moc naturalnego kasztana z upraw biologicznych.

Nuty zapachowe: kasztan, wanilia

________

Moja ciotka, która odwiedza mnie nadzwyczaj często i obdarowuje hojnie kosmetykami Yves Rocher, podarowała mi 2 lata temu żel pod prysznic o zapachu kasztana. Do tego stopnia mi się podobał, że mycie się nim stanowiło pewien rytuał i dostarczało zmysłowej rozkoszy.
Kiedy żel się skończył, opakowanie nie wylądowało w śmietniku, bo cząstka zapachu gdzieś tam jeszcze była - na ściankach plastikowej butli.
Okres jesienno-zimowy wyzwala we mnie ogromną potrzebę posiadania nowych zapachów, które otulą i umilą ten smętny czas.
Na allegro znalazłam perfumy kaszatanowo-waniliowe prawie za bezcen i nie zastanawiałam się chwili, od razu kupiłam.

Perfumy pachną nieco inaczej niż żel, mniej intensywnie i bardziej waniliowo.
Wstęp przypomina likier kukułkowy i czekoladę.
Zapach jest cieplutki, miły i przytulny niczym trwanie u boku ukochanego mężczyzny, położenie mu głowy na ramieniu i błogość tej chwili.
Rozgrzewa nas ta subtelna, waniliowa słodycz. Rekompensuje brak kominka, w którym palą się drwa, a iskry lecą wysoko.
Ciepło się robi, gdy za oknem pruszy śnieg...
Pachnie jak deser mleczno-jajeczny z rozgrzewającą nutą alkoholu, opruszony czekoladą.
Kasztany gdzieś w tej kompozycji się gubią, są przytłumione, ale jednak są - pieczone w ogniu kasztany.
Wprawia w miły nastrój rozleniwienia.








1 komentarz:

  1. zainteresowała mnie ta woda, szkoda, że to limitka i pewnie teraz jej nie znajdę :(

    OdpowiedzUsuń