piątek, 5 sierpnia 2011

BB CREAM i mój SKIN 79

Będzie o bb cream'ach :>
Nie chce mi się samej wyjaśniać czym owe bb cream'y są, bo sama do końca nie wiem.
Po krótce...są cudownym azjatyckim specyfikiem dzięki, któremu nasza twarz pięknieje.
BB cream działa nie tylko na piękno wizualne, on działa na naszą skórę od wewnątrz, ponieważ pełno w nim dobroczynnych, egzotycznych składników. Chroni nas przed złowieszczym słońcem oraz rozjaśnia naszą twarz.

A teraz pewien artykuł z lookstrefa.com

"Zagadka pięknej i nieskazitelnej cery azjatyckich kobiet została rozszyfrowana! Sprawcą zamieszania jest kosmetyk o tajemnicznej nazwie BB Cream. Wynalazek firm farmaceutycznych początkowo skierowany był dla osób, które przeszły operację plastyczną, a następnie dla gwiazd estrady. Z biegiem czasu koncerny koszmetyczne przejęły receptury i zaczęły masowo produkować różne BB Creamy dla nas, śmiertelniczek.

Kosmetyk działa wielofunkcyjnie, jest to nie tylko podkład, który sprawia, że cera wygląda naturalnie i zdrowo, w składzie możemy znaleźć witaminy, substancje odżywcze oraz przede wszystkim składniki wybielające. W zależności od modelu – BB Cream może być bardzo kryjący lub zapewniać naturalny look, rozświetlać, matowić, chronić skórę przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych (filtry), działać przeciwzmarszczkowo, wybielająco. Dodatkowo doskonale maskuje cienie pod oczami i wszelkie przebarwienia.
Możesz stosować go jako podkład lub jako bazę pod podkład.

 Dziewczynom zmęczonym poszukiwaniem podkładu idealnego lub posiadającym problemową cerę - polecam z ręką na sercu. BB Creamy rządzą!"

________

Zawsze marzyłam o bb cream'ie i przeszukiwałam czeluście internetu by znaleźć ten dla mnie najlepszy.
Najwięcej pochlebnych opinii miał *Skin 79 Hot Pink*, okrzyknięty królem bb cream'ów.
Postanowiłam spróbować i nie żałuję.
 Jestem nim zauroczona i po kilku miesiącach testów, mogę o nim powiedzieć same pochlebstwa:)







1 komentarz:

  1. Mam ten krem. Baaardzo lubię go używać. Trzeba pamiętać o poprawnym jego zmyciu przed spaniem, bo mogą pojawić się niespodziewanki:)

    OdpowiedzUsuń