piątek, 19 sierpnia 2011

Inglot, AMC, Lip Paint - Pigment do ust nr 57









opis z kwc:

Profesjonalny pigment do ust, przez producenta nazwany farbą do ust. Konsystencją przypomina gęsty, kremowy błyszczyk ale napigmentowany jest bardziej niż pomadka. Pozostawia połysk i kolor na długo.

_____

Mój ulubieniec do ust.

+ Zamknięty w eleganckim słoiczku
+ bardzo mocno napigmentowany
+ rzeczywiście przypomina farbkę ;D
+ ma bardzo przyjemny, owocowy, ale nie drażniący zapach
+ konsystencja jest gęsta i kremowa, nie klei się jednak na ustach
+- bardzo ładnie pokrywa usta, chociaż moje z natury ciemne usta nieco przebijają spod jasnego koloru lip painta. Jednak wystarczy nałożyć go więcej i po problemie.
+ bardzo dobrze nawilża usta
+ pani z Inglota przekonywała mnie, że kosmetyk ten ma w składzie naturalny kolagen. Nie wiem czy rzeczywiście on tam jest czy nie, ale moje usta są naprawdę duże po pomalowaniu się nim.
+ kosmetyk jest bardzo wydajny, wystarczy odrobinka by pokryć usta

-+ niestety nakładanie lip painta ze słoiczka może być nieco problematyczne, ale można użyć paluszka lub pędzelka do ust. Ja się już przyzwyczaiłam:)

Podsumowanie : usta są nawilżone i nabłyszczone jak po użyciu błyszczyka, kolor jest bardzo intensywny, dosyć trwały, usta nie kleją się.

Wybrałam kolor 57, jest to mój ulubiony laleczkowy, chłodny róż ♥

8 komentarzy:

  1. piekny!! zapamietam numerek i jak wroce do siebie do ide upolowac:D!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka jest cena tego cuda? : >
    i jak z trwałością? ściera się równomiernie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa coś cudnego, kocham takie kolory na ustach ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie cudeńko ale niestety krucho tu z trwałością. Ale za zapach mogę mu to wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam, mam w innym kolorze, mój absolutny faworyt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. charmante bergamote : Kosztuje 30 zł, jest mega wydajny. Trwałość jest niezła jeśli nic nie jesz, bo jeśli coś zjesz, to niestety się zetrze ;)
    Schodzi dosyć równomiernie, ale to zależy pewnie od koloru.

    OdpowiedzUsuń
  7. KUPIŁAM DZIŚ NR 66. JEST PO PROSTU BOSKI!!!! szukałam długo na rynku czegos co będzie miało intensywny kolor nawilżało usta i będzie starczało mi na dłuzej niż miesiąc bo zazwyczaj w miesiąc kończy mi się błyszczyk bądz pomadka.
    Myślę ,że starczy na dłuzej ponieważ posiadałam juz podobny kosmetyk w słoiczku i miałam go kilka dobrych miesięcy.
    serdecznie polecam jestem nim po prostu zachwycona!!!!

    OdpowiedzUsuń